Essi Lindqvist aloitti Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto ry:n viestintäpäällikkönä

12.03.2019

Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto ry:n viestintäpäälliköksi on nimitetty 11.3.2019 alkaen VTM Essi Lindqvist.

Lindqvist vastaa Panimoliiton vaikuttaja- sekä media- ja sidosryhmäviestinnästä. Hänen vastuulleen kuuluu myös toimialaan liittyvät tilastot. Hän raportoi toimitusjohtaja Riikka Pakariselle.

-On hienoa, että saimme tiimiimme monipuolisen viestinnän ammattilaisen. Panimo-ja virvoitusjuomateollisuus alana herättää paljon kiinnostusta ja ajatuksia. On tärkeää, että viestimme ja välitämme tietoa aktiivisesti ja vastuullisesti yhteiskunnan eri sektoreille. Lindqvistillä on kokemusta niin mediakentästä kuin yrityksistä ja organisaatioviestinnästä, hän tuo erinomaisen lisän organisaatioomme, Pakarinen sanoo.

Essi Lindqvist on työskennellyt aiemmin muun muassa Helsingin seudun kauppakamarissa viestintäpäällikkönä ja päätoimittajana sekä taloustoimittajana Kauppalehdessä, MTV3:ssa ja Taloussanomissa.

-On hienoa päästä tekemään työtä yhteiskunta- ja ympäristövastuunsa tuntevan ja laajasti työllistävän toimialan puolesta, sanoo Panimoliiton viestintäpäällikkö Essi Lindqvist.

Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto ry on olutta, siideriä ja long drink -juomia sekä virvoitusjuomia ja kivennäisvesiä valmistavan kotimaisen elinkeinon edunvalvoja. Liitto edustaa yhtä Suomen vanhimmista teollisuudenaloista.