Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto valitsi hallituksen vuodelle 2022

21.12.2021

Syysliittokokous valitsi panimoyhtiö Olvin toimitusjohtaja Lasse Ahon jatkamaan liiton puheenjohtajana vuodelle 2022. Aho on ollut liiton puheenjohtaja vuodesta 2018 ja varapuheenjohtaja vuodesta 2004 lähtien. Aho toimii myös Euroopan panimoliiton, The Brewers of Europen, puheenjohtajana. Panimoliiton varapuheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Kalle Järvinen Hartwallilta.

Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliiton hallituksessa on ensi vuonna viisi jäsentä aiemman neljän sijaan. Hallitus vahvistuu toisella pienpanimoyrityksen edustajalla.

”Panimoala kehittyy koko ajan ja on aiempaa monipuolisempi. Juomavalikoimien laajeneminen ja kuluttajakäyttäytymisen monipuolistuminen samalla haastaa, mutta tuo myös uusia mahdollisuuksia koko alalle. Panimoalan laaja-alaisuus on hyvä huomioida myös liiton hallituksessa. Näin saamme hyvän kokonaiskuvan alan toiminnasta ja voimme tuottaa parempaa ja yhtenäisempää tietoa päättäjille”, sanoo Olvin toimitusjohtaja ja Panimoliiton puheenjohtaja Lasse Aho.

Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliiton hallitus vuodelle 2022

Toimitusjohtaja Lasse Aho, Olvi Oyj

Varapuheenjohtaja
Toimitusjohtaja Kalle Järvinen, Oy Hartwall Ab